הצלחה בתדר גבוה

שיטה שמנפצת את תקרת הזכוכית של כל מחלקת מכירות בתחום השקעות.

 

שיטה זו משפרת את יחסי ההמרה של מחלקת הטלמיטינג ומקפיצה את אחוזי הסגירה של אנשי המכירות.

 

שיטה זו פותחה לאחר 17 שנים של ניסיון במכירות השקעות נדל"ן בכל הסגמנטים.

                                                 

פרוט השיטה בקצרה

תוכנית עבודה מודולרית המורכבת משלושה שלבים:

שלב א' - יעסוק בשיפור וייעול המערכת גידול במכירות וניפוץ תקרת הזכוכית של כל אנשי המכירות.

לאחר גידול במכירות ושיפור טכניקת המכירות של כל הצוות. 

שלב ב' - שלב זה  הינו שלב יותר מורכב וזה ללמד את אנשי המכירות  איך להישאר בקצב של ביצועים גבוהים  לאורך זמן מבלי לקבל שחיקת מערכות.

שלב ג' – תחזוקת המערכת.

 

שלב א'

מחלקת טלמרקטינג\טלמיטינג 

ישיבה במוקד של מספר ימים (על פי צורך) וכן טיפול מחלקתי ואישי בנושאים הבאים:

  • הקשבה לעולם המושגים.

  • הבנת שיטת תיאום פגישה.

  • זיהוי "בלאי" איתור חולשות וכן טיפול  בהוצאת אנרגיה מיותרת.

  • מתן כלים לטיפול בהתנגדויות.

 

מחלקת סוכנים

הצטרפות לפגישות של הסוכנים ולאחר מכן נבצע טיפול פרטני ומחלקתי של הנושאים הבאים:

  • טיפול בהתנגדויות.

  • אוטוסוגסטיה (מחקר השעונים).

  • הבנה מה היא "תקרת הזכוכית" של כל סוכן.

  • איתור הבעיה אשר מעכבת את איש המכירות.

  • מתן מזור לנקודה המעכבת.

  • בחינת תהליך הפולואפ של כל סוכן.

  • ניתוח יחסי המרה מחלקתי ואישי - טלמינטינג/מחלקת מכירות

  • ניתוח כמות פגישות אנשי המכירות וכן יחס המרה לסגירת עסקאות.

  • ניתוח יחס המרה פרטני.

  • התחלת מעקב משותף עם אנשי המכירות לשיפור יחסי ההמרה.

 

הדרכה כלכלית על "הלך רוח מכירתי ושימרת מוטיבציה"

  • ניהול האנרגיה.

  • הבאת אנרגיה חדשה חזקה ומתמשכת.

  • תיעול האנרגיה להגברת המכירות.

  • חשיבה חיובית – דמיון מודרך.

  • למידת שפת גוף, ראפור, אינטונציה.

 

שלב ב'

 

התחלת שיפור יחסי המרה ב-טלמיטינג/אנשי מכירות

 

  • ניתוח יחסי המרה ברמה המחלקתית ואישית תוך איתור עכבות שיש לכל אחד ואחת, יתקיימו ישיבות של

  • אחד על אחד לצורך מתן מזור לכל אותן "עכבות" וכן תחזוק ושיפור החוזקות הקיימות.

  • הטמעת תפיסה בקרב שתי המחלקות שה"תחמושת" שלנו זו האנרגיה שלנו!

  • שמירה ושליטה באנרגיה.

  • איך "להכיש" בדיוק בזמן הנכון העצמת "קילר אינסטינקט".

  • סגירת עסקאות בסכום גבוה יותר.

  • הגדלת מכירות עם דגש על שרשורים.

  • תרגילי בוקר – אתחול מערכות טרום הפגישה.

  • אבחון לקוח  - איתור הרגש המניע את הלקוח לפעולה.

  • הבנה נרחבת של השוק האלטרנטיבי.

  • הטמעת ההבנה שאנו מוכרים מוצר שהינו מוצר חובה ואינו בגדר מותרות ( כל בעל הון מושקע בצורות

  • רבות שכולן או רובן עם אוריינטציה לבורסות).

  • ההשקעה שאנו מציעים הינה השקעה אלטרנטיבית והינה חובה מוסרית שכל בעל הון חייב לעשות עבור

  • סך השקעותיו.

  • קידום גישה של מנצח – "הלקוח צודק אך ורק אם הוא מסכים איתי"

  • איך הופכים? את ה-לא לכן!

  • סימולציות בגישה אחרת.

 

שלב ג'

 

  • תחזוקת המערכת  בביצועים גבוהים לאורך זמן – תוכנית זו תותאם בדיוק לפי אותן חולשות\חוזקות

  • של אותה מערכת.

  • תכנית - שבועית, חודשית, רבעונית. ושנתית מחלקתית ואישית

  • Black Facebook Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon